Recreanten starten 2 juni

by AV Unitas

Hallo recreantlopers van Unitas, ODS-ers en knipkaarthouders,

Dit is een herinnering voor onze leden en lopers met een ODS-lidmaatschap. Vergeet niet je in te schrijven voor onze looptrainingen die vanaf 2 juni weer starten.
Aanvullende informatie staat in de mail van afgelopen week.

Heb je een knipkaart, ook dan ben je welkom, maar ook knipkaarthouders MOETEN zich inschrijven.

Inschrijven kan nog t/m 28 mei.
Geef bij je aanmelding aan: 'Lid', 'ODS', 'Knip' en geef een 1ste en een 2de voorkeur dag/tijd op.

Voor iedereen geldt: inschrijven via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Ben je niet aangemeld, dan kun je ook niet trainen!

Je krijgt uiterlijk 30 mei bericht over de indeling.

Aangezien we jullie een veilige training willen aanbieden, moeten we de aantallen lopers per trainer helaas beperken. Dit heeft te maken met de 1,5m maatregel en de beperkte ruimte op de baan, want er trainen meerdere groepen tegelijkertijd.

We hebben het aantal trainingsdagen en tijden uitgebreid. Echter, er is desondanks nog maar beperkt plaats.
Je kunt je nog inschrijven voor:
- Maandag: 19h-20.30h
- Woensdag: 19h-20.30h
- Zaterdag: 9h-10.30h
- Zaterdag: 11h-12.30h

Graag ook jullie aandacht voor een paar huisregels:
- Je kunt alleen trainen op de voor jou bevestigde dag en tijd
- Wisselen van dag/tijd is niet mogelijk
- Kom zoveel mogelijk op de fiets
- Kom je met de auto dan MOET je op P3 parkeren = gratis (parkeerplaats tegenover Fortunastadion, Madridstraat)
- Zorg ervoor dat je maximaal 10 minuten voor aanvang van de training aanwezig bent en ook weer binnen 10 minuten na afloop vertrekt
- Volg de looproutes op de locatie
- De kantine, de kleedlokalen en de indoorhal zijn GESLOTEN
- De toiletten in de ontvangsthal zijn alleen voor noodgevallen beschikbaar
- Indien we gebruik maken van trainingsmaterialen worden die vooraf en achteraf gedesinfecteerd
- Op de locatie is desinfecterende handgel beschikbaar
- Volg de aanwijzingen van de vrijwilligers (herkenbaar aan gele veiligheidshesjes) en trainers op
- Een open deur: voel je je niet lekker, heb je coronaverschijnselen of heeft een van je gezinsleden corona(achtige) klachten blijft dan thuis

Uiteraard hopen we dat we snel onze oude manier van trainen weer kunnen oppakken.

Heel veel trainingsplezier!
Wilma, Dolf, John, Chantal, Eric en Jac